środa, 3 czerwca 2015

This is Spartaaa !!!



Jak już wiecie, Budapeszt to brudne miasto...
Może, jednak czysto będzie w hotelu Atilla?
Ha ha ha...


Opis

Nie każdy hotel, w którym się znajdziecie będzie spełniał Wasze oczekiwania.
I musicie być na to przygotowani...
Ja nie byłem.

Była noc.
Wszedłem do pokoju i przez godzinę szukałem w Internecie możliwości przenocowania w innym miejscu.
Na szczęście w porę usłyszałem: "Zostańmy tutaj. Będzie fajna przygoda."
Na szczęście, bo posiadam nowe doświadczenie, a i napisać o czym mam.

Podjeżdżam pod hotel i widzę, że nie ma gdzie zaparkować...
Jedyne wolne miejsce znajduje się w wąskiej alejce obok, ale jeśli tam się zatrzymam, to zablokuję samochód, który stoi przede mną.
Zatrzymuję się i idę do recepcji.
Pytam gdzie mógłbym zostawić samochód na noc i słyszę, że tam gdzie stoi jest OK.
- Ale ktoś nie będzie mógł wyjechać - mówię.
- Oni zostają tutaj na dłużej - słyszę wyjaśnienie.
No jak tak, to dobra.
Biorę rzeczy i idę do pokoju.
Mija kilka godzin i jakoś przed północą rozbrzmiewa telefon, który wisi na ścianie.
Odbieram i słyszę, że muszę zejść na dół i odjechać samochodem, bo przyjechali inni goście, którzy zostają NA DŁUŻEJ i skoro ja będę wcześniej wyjeżdżał, to muszę stać na początku, czyli na końcu.
Niezbyt zadowolony i zmęczony całym dniem jazdy, schodzę i wyjeżdżam, a później wjeżdżam, aby zabawna blondynka mogła zaparkować na moim miejscu, a ja tuż za nią.

Wracam do pokoju i przezwyciężając obrzydzenie widokiem łazienki, biorę prysznic i idę spać, przezwyciężając wstręt do pościeli, która widziała już nie jedno przez dekady użytkowania jej.
Spróbuję się wyspać.

Godzina 5:15am.
Stukanie do drzwi.
Otwieram i jestem mocno poirytowany widząc recepcjonistę stojącego przed drzwiami i słysząc, że muszę zejść na dół odjechać samochodem, aby blondynka stojąca przede mną mogła odjechać, bo samochód, który stoi na samym początku, czyli na końcu, będzie wyjeżdżał.

Zalety i Wady


Plusy hotelu:
  • Tani jak barszcz,
  • Przygoda.
Minusy hotelu:
  • Brudno,
  • Zalana łazienka,
  • Meble tak stare...,
  • Prawie rozsypujące się futryny w oknach, przez które na pewno usłyszycie nawet szept człowieka, który będzie przechodził obok hotelu,
  • O drzwiach do pokoju nawet żal wspominać - dziurą pod nimi mogłyby przebiegać szczury (i możliwe, że to właśnie czynią, choć osobiście nie widziałem).

Uwagi


Lepiej znaleźć pole namiotowe - będzie przyjemniej.

Czy to miejsce warte uwagi?


Szczury pewnie by się zachwyciły.

Adres


Budapest, Attila u. 20, 1039 Węgry

Strona internetowa hotelu


Atilla hotel

Fotorelacja






Nie mam nic do szczurów - zwyczajnie nie przepadam.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz